Мабуть, найдешевші квитки на літак

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Чи можна купити авіаквиток іншій людині

Купити авіаквиток іншій людині можна, навіть якщо він/вона в цей момент знаходиться в іншій країні або місті.

У разі, купівлі електронного квитка на літак іншої людини

elektronnyy-kvytok-na-litak.paperovyy-kvytok-na-litak1Якщо ви купуєте квиток на іншу людину за допомогою нашого сервісу, то на етапі бронювання, після вибору маршруту і авіакомпанії, необхідно внести інформацію про пасажира і покупця.

Важливо, щоб були вказані ім'я та прізвище пасажира латиницею правильно, точно так же, як зазначено в паспорті або закордонному паспорті. В іншому випадку, можуть виникнути труднощі при реєстрації.

Цілком можливо, вам знадобляться додаткові документи, якщо за правилами авіакомпанії цьому пасажиру може бути надана знижка від тарифу. Наприклад, при використанні знижки для пенсіонерів, деякі авіакомпанії вимагають вказувати номер пенсійного посвідчення. Купуючи квиток, Ви погоджуєтесь з правилами тарифу і берете на себе зобов'язання донести до пасажира ці правила (наприклад, обмеження по обміну або поверненню).

Після оплати за авіаквиток на зазначену вами електронну пошту буде відправлено маршрутна квитанція. Далі, її можна переслати людині, якій купували авіаквиток. Тому людині залишиться тільки роздрукувати його і пройти з цим документом реєстрацію.

Читати далі

Маленькі хитрощі, які можуть стати в нагоді під час перебування в аеропорту

perebuvannya-v-aeroportuv-aeroportuЛюди дістаються на літаку з міста в місто або в іншу країну з різних причин: одні по роботі, інші в гості, а хтось просто подорожує заради задоволення. У будь-якому випадку, для перельоту необхідність проходження певних етапів в аеропорту неминуча. Ми розповімо вам про хитрощі, які можуть стати в нагоді під час перебування в аеропорту.

Про багаж

Фотографія багажу не буде зайвою. Ситуації можуть бути різні і ніхто не застрахований від його втрати. У разі виникнення такої неприємності, набагато простіше знайти свою сумку або валізу по фотознімку, а не за словесним описом.

Старі мітки

Старі мітки, подвійні мітки збивають з пантелику працівників конвеєрних стрічок, і це може призвести до плутанини і втраті валізи. Так що, обов'язково позбувайся старих позначок на багажі.

Повітряний дрес-код

Не варто надягати в поїздку довгі та просторі спідниці і сукні, брюки-карго, а ще речі з об'ємними кишенями. Такий одяг приверне увагу служби безпеки. Для них вона дуже підозріла, так як в кишенях і складках можна заховати чимало речей. Людини в таких речах напевно затримають на контролі і, як мінімум, змусять виймати все з кишень.

Читати далі

Що таке чартерний рейс. Відмінності чартеру від регулярного рейсу

Чартерний рейс - відмінності від регулярного

shcho-take-charternyy-reyscharternyy-reysЧартерні рейси - це прямі перельоти в певному напрямку, організовані не авіакомпаніями, а сторонніми замовниками. Часто це відмінний спосіб прямого перельоту на курорти з різних міст. У такого пересування є свої переваги, наприклад, економія, але є і мінуси.

Особливості чартеру

Чартер - це переліт, який замовляє туроператор для перевезення туристів в певний напрям. Влітку часто організовуються перельоти з різних міст України до Туреччини, Греції, Іспанії. Взимку найпопулярніші чартери до Єгипту, Таїланду, Індії та Ізраїлю. Виліт може здійснюватися з міст, в яких немає регулярних рейсів. Але при цьому чартер не вноситься в загальний розклад, квитки продаються тільки через туроператорів.

Що таке чартер

Це оренда літака на певний час, при цьому екіпаж і обладнання таке ж як і на регулярних рейсах. Організацією пересування займаються наземні служби, які контролюють і рейси за розкладом. Відмінність лише в продажу квитків: на чартер продають місця тільки ті компанії, які його замовили.

Що означає чартер на курорт

Це означає, що рейс буде без пересадок, прямий переліт дозволить максимально заощадити час. Але при цьому в салоні не буде бізнес-класу. Всі пасажири летять з рівними умовами, часто з обслуговуванням «економ». Замовлення перельоту для туристичної організації - це дуже затратно, тому майже завжди діє режим економії, який відбивається на якості харчування і розміщення пасажирів.

Читати далі

Як використовувати wi-fi в аеропорту безкоштовно

wi-fi-v-aeroportu-bezkoshtovnoВ аеропорту може знадобитися інтернет: по роботі, щоб зв'язатися з близькими або ж просто скрасити час очікування. Найчастіше wi-fi в аеропорту платний або обмежений за часом, наприклад півгодини ви можете користуватися ним безкоштовно, за наступні часи доведеться доплатити. Але є безліч способів уникнути зайвих витрат. Ми розповімо лише про найбільш поширениі і познайомимо з інтерактивною картою безкоштовного вай фаю.

Мобільні додатки

Зручний і простий додаток Foursquare за лічені хвилини зробить пошук зони з безкоштовним wi-fi. Досить в самому додатку або в гуглі набрати «foursquare + назва аеропорту», наприклад, «foursquare Dubai Airport» і ви отримаєте підказки, коментарі, серед яких обов'язково будуть поради, де знайти безкоштовний wi-fi в аеропорту і навіть паролі від платного.

Також встановлений додаток в смартфоні або планшеті 4sqwifi (IOS) або Venue Spot (Android), самі відберуть в Foursquare коментарі, пов'язані з розташуванням і паролями до WI-FI, що істотно заощадить сили і час.

Кафе з безкоштовним Wi-Fi

Практично в кожному аеропорту є кафе з безкоштовним wi-fi. Якщо інтернет потрібен не надовго, можна швидко підключитися до wi-fi, знайти потрібну інформацію і також швидко піти. Але навіть якщо замовите чашечку кави, гаманець спорожніє не на багато, зате можна сміливо користуватися інтернетом стільки скільки потрібно.

Читати далі

На чому економлять бюджетні авіакомпанії і лоукостери

prodazh-kvytkiv-lowcostbyudzhetni-aviakompaniyi Бюджетні та низькотарифні авіакомпанії, лоукостери, лоукост і дискаунтери - це все назви одного й того ж дешевого виду авіатранспорту, який надає своїм пасажирам можливість літати дешевше, за рахунок скорочення числа необов'язкових послуг, що входять у вартість звичайних авіаквитків

За рахунок чого економлять бюджетні і низькотарифного авіакомпанії, лоукостер, лоукост і дискаунтери

1. Економія на аеропортових зборах

Аеропортовий збір стягується з авіакомпанії аеропортом за обслуговування літака. Цю плату включають у вартість авіаквитків, тобто фактично беруть з пасажирів. Для того щоб знизити розмір аеропортового збору і, відповідно, ціну перельоту, бюджетні авіакомпанії користуються найдешевшими аеропортами, наприклад, тими, які розташовані далеко від міста, старіший і з більш дешевою інфраструктурою.

2. Економія на парковці в аеропорту

Для того щоб не платити за парковку бюджетні авіакомпанії намагаються максимально скоротити час перебування своїх літаків в аеропорту. Літаки лоукостерів зазвичай «ночують» тільки в своїх аеропортах-хабах.

3. Економія на часі і частоті рейсів

Розклад більшості бюджетних авіакомпаній лоукостерів складено з урахуванням тимчасових, денних і сезонних коливань цін на аеропортові збори.

Читати далі

Що робити, якщо рейс на літак скасований або затриманий?

reys-vidkladenoskasuvannya-reysu-v-ostanniy-moment Скасувати рейс можуть як за кілька хвилин до вильоту, так і за кілька днів. Скасування рейсу в останній момент - досить поширена ситуація.

Що робити, якщо рейс скасували, коли ви вже в аеропорту?

  • Перш за все пройдіть до стійки реєстрації та дізнайтеся причину скасування рейсу, уточніть час наступного рейсу або варіанти альтернативного перельоту.
  • Дізнайтеся про можливість надання вам безкоштовного харчування, готелю, телефонної картки, а ще краще попросіть у співробітника авіакомпанії спеціальне письмове повідомлення. У цьому повідомленні детально будуть розписані ваші права, в тому числі права на компенсацію за скасування рейсу, а також, що саме вам потрібно буде зробити, щоб отримати цю компенсацію
  • Перереєструйте квиток, якщо час наступного вильоту вам підходить. Не забудьте перереєструвати або отримати зданий багаж. Після цього чекайте вильоту в аеропорту або в готелі, або вирушайте додому (при наявності такої можливості).
  • Якщо ваш рейс скасований, а запропоноване вам авіакомпанією інший час вильоту не влаштовує, ви можете повернути квиток на літак. Для повернення авіаквитка потрібно буде звернутися продавця, в якого він куплений. Не обов'язково робити це відразу. Повернути авіаквиток можна і на наступний день, і через тиждень, і навіть після повернення з поїздки.
  • Обов'язково зробіть в авіаквитку позначку про скасування рейсу. Зберігайте всі оплачені в період очікування чеки. Все це може знадобиться вам для отримання компенсації.
Читати далі

Що робити, якщо ви втратили багаж в аеропорту

zahublenyy-bahazh Чому втрачається багаж, причини втрати багажу в аеропорту

Найчастіше багаж в аеропорту втрачається з наступних причин:

- На багажі відклеїлась багажна бирка

- Багаж не встигли перевантажити на пересадці

- Валізи відправили не тим літаком

- На багаж була приклеєна бирка іншої країни

- Вантажники в аеропортах забули ваш чемодан або переклали його не на тот візок

- Багаж помилково потрапив до відділу великогабаритного багажу.

Як знизити ризики і попередити втрату багажу

luggage-tag - Зробіть для валізи власну бирку. На цій бирці вкажіть: ПІБ, номер телефону, адреса електронної пошти і т. Д. Ця інформація дозволить швидше знайти вас, якщо на багажі відклеїться стандартна бирка.

- Перед поїздкою приберіть з валізи всі старі бирки.

- Слідкуйте за тим, щоб під час реєстрації бирка на валізу була приклеєна надійно.

- Реєструйте багаж до кінцевого пункту призначення.

- Якщо летите з пересадками, будьте уважні при оформленні багажу. Уточнюйте, чи не потрібно буде забирати його на шляху проходження і здавати заново.

- Намагайтеся уникати перельотів з пересадками порядку 1-2 годин, щоб встигли перевантажити всі речі.

- Завертайте багаж в плівку. Це знизить ризик того, що хтось із вантажників захоче відкрити валізу і вкрасти з нього речі.

- Купуйте яскраві валізи з незвичайним забарвленням. Таку валізу буде важче втратити і легше знайти.

Читати далі

Безкоштовні послуги на борту літака, про які ви не знали

bezkoshtovni-posluhy-na-bortu-litaka-pro-yaki-vy-ne-znalyБільшість мандрівників думають, що за додаткові опції авіакомпаній потрібно доплачувати, тому вони навіть не намагаються скористатися ними. Пропонуємо ознайомитися з найцікавішими додатковими послугами і користуватися ними абсолютно безкоштовно під час перельоту - від тапочок до екскурсій.

Аксесуари для комфортного відпочинку

Навіть під час короткого польоту пасажир має повне право попросити у стюардеси пледи, подушки і маски для сну - всі ці предмети входять до переліку обов'язкових послуг.

Багато пасажирів під час польоту знімають взуття - ногам не так жарко, вони не пітніють і людині від цього комфортніше. Мало хто знає, що бортпровідники, якщо у них попросити, видадуть вам одноразові шкарпетки або тапочки.

На протяжних за часом рейсах пасажирам в обов'язковому порядку видають набори для особистої гігієни, в які входять зубна паста, мило, вологі серветки, а у деяких авіакомпаній - бальзам для губ і крем для рук.

Спеціальне меню

Якщо пасажир купує квиток на літак не пізніше ніж за 24 години до вильоту, то він має право обговорити меню і безкоштовно вибрати найкраще для нього. У більшості авіакомпаній є кілька варіантів харчування: дієтичне, дитяче, пісне, вегетаріанське і навіть кошерне.

Читати далі

Чи потрібна страховка при купівлі авіаквитка

 

vidmina-reysu-strakhuvannyastrakhuvannya-vid-zatrymky-reysu

Послуга страхування при купівлі квитка пропонується кожному пасажиру. Є кілька видів страховки, пов'язані вони зі здоров'ям або майном. З 2013 року від подібної послуги можна відмовитися, але фахівці запевняють, що вона необхідна. Які ж види страховок і компенсацій існують?

Види страховок при покупці квитка на літак

Існує 3 види страховок, які пропонуються купити кожному пасажиру під час придбання квитка:

- страхування багажу;

- страхування від нещасного випадку;

- страхування від затримки рейсу.

Страхування багажу - це компенсація при втраті або пошкодженні майна. Може захищати вона і від тимчасової втрати, якщо раптом валізи були відправлені не туди.

Страхування від нещасного випадку - це захист життя і здоров'я. Якщо в процесі посадки на літак, перельоту, пересадки відбувається нещасний випадок, проводиться відшкодування коштів на лікування. В умовах прописується і компенсація в разі загибелі пасажира.

Страхування від затримки рейсу - це можливість отримати гроші, якщо літак буде відкладений на 4 і більше години. При цьому оплата може бути фіксованою сумою або погодинної, наприклад, чим більше затримка, тим вище виплата. При цьому, не буде потрібно надання чеків.

Читати далі

Зміни у авіаквитку

 Чи дозволяється змінювати місто прильоту або вильоту?

Це залежить від авіакомпанії і правил тарифу в конкретному квитку. Іноді це заборонено, але, наприклад, дозволяється поміняти пункт, через який авіакомпанія здійснює стикування.

Ви можете уточнити цю інформацію перед купівлею квитка, звернувшись в нашу Службу Турботи про клієнтів з номером неоплаченого замовлення.


Чи можу я поміняти ім'я пасажира в авіаквитку?

95% авіакомпаній забороняють змінювати ім'я пасажира в оформленому квитку, в тому числі і російські перевізники.

Якщо умовами тарифу дозволений повернення, ви можете здати квиток і купити новий на іншого пасажира.


Які сервісні збори стягує агентство при обміні квитка?

При обміні квитка, крім штрафних санкцій авіакомпанії, додатково утримується сервісний збір "Дельта Тревел" в розмірі 400 грн за кожен авіаквиток, крім квитка немовляти до 2-х років.


 Як я можу змінити дату / час вильоту в моєму квитку?

Читати далі