Чому потрібно зробити так? 6 корисних порад пасажирам від бортпровідників
Чому потрібно зробити так? 6 корисних порад пасажирам від бортпровідників
За роки польотів і спілкування з пасажирами бортпровідники як ніхто інший бачать, що заважає більшості людей перестати нервувати і насолодитися комфортом повітряної подорожі. Деякі речі цілком залежать від вас, але є і особливі «інсайдерські» підказки від бортпровідниць, якими гріх не скористатися.
-
Заходьте на борт останнім
Дуже корисна фішка - заходити на борт лайнера останнім. Це дає додаткову можливість зайняти більш зручне або бажане місце. Пасажири, як правило, вже розсаджені по своїх місцях і вашому огляду відкриються вільні місця. Часом буває, що порожні - цілі ряди, де можна розташуватися з комфортом поодинці.
-
Уникайте крісел у перегородки
Як правило, у перегородки розсаджують пасажирів з немовлятами, бо тільки там можна розмістити люльку. Малюки в польоті часто бувають неспокійними через перепад тиску, іншу атмосферу, інше повітря та ін. Щоб переліт був комфортним і спокійним, вибирайте місця подалі від перегородок. Так ви уникнете зайву метушню і плач.
-
Будьте «VIP-пасажиром» в хвості
Більшість пасажирів прагнуть зайняти передні ряди - по-перше, можна завжди вибрати їжу, а не задовольнятися залишками, а по-друге, після прильоту висадитися швидше за всіх. Однак ось секрет бортпровідників: якщо ви сидите в хвості, вам дістанеться саме уважне обслуговування.
Причина проста: бортпровідники в першу чергу звертають увагу на пасажирів в хвості, а на виклик пасажира з передніх рядів намагаються не реагувати. Відбувається це тому, що пробираючись вперед, по шляху доводиться збирати ще купу прохань і вимог від інших пасажирів.
-
Не сідайте влітку біля ілюмінатора
У жаркий сезон пасажири одягнені легко - майки, шорти, відкрите взуття. Вони забувають, що за бортом, на висоті 10 тисяч км мінус 45 ° С, і хоча в салоні свій мікроклімат, від ілюмінаторів холодить і цілком можна застудитися і захворіти. До того ж, яскраві сонячні промені можуть пошкодити шкіру. Так що, заради свого ж комфорту, краще не сідайте «біля віконця».
-
Заощаджуйте завдяки «розумній» ручній поклажі
Для багатьох пасажирів непередбачені витрати починаються вже в аеропорту, коли виявляється, що вони забули те чи інше і взагалі погано продумали, що візьмуть у політ. Бігати по магазинах в аеропорту - це безумство і нервування. Ціни тут дуже завищені.
-
Користуйтеся вигодами бонусних програм
У наш час фліртом і скандалом привілеїв не добитися, пройшли ті часи. Сьогодні практика на авіалініях зовсім інша. Якщо наприклад, в бізнес-класі є вільні місця, то співробітники переглядають список пасажирів-одинаків в економ-класі і пропонують кращі місця тим, хто підключений до бонусної програми.
Іншими словами, навіть якщо ви не маєте достатню кількість бонусних балів, ви можете опинитися щасливчиком, кому запропонують більш високий рівень сервісу.