Мабуть, найдешевші квитки на літак

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Більше гнучкості на європейських рейсах: більш ранній рейс в день відправлення

 Графік поїздки Ваших клієнтів змінився в останній момент? Це не проблема, так як тепер при перельотах з Austrian Airlines, Lufthansa і SWISS вони можуть подорожувати з ще більшою гнучкістю!


Ваші клієнти можуть безкоштовно перебронювати тариф Economy Flex, тариф бізнес-класу або корпоративні тарифи на всіх європейських маршрутах на рейс, що відправляється раніше в той же день, без будь-яких доплат, навіть якщо клас бронювання початкового квитка більш недоступний. Перебронювання здійснюється в процесі реєстрації, і пасажир відразу ж отримує новий посадковий талон на рейс, який відправляється раніше.

Цією пропозицією можуть скористатися:

  • Пасажири, які забронювали тариф бізнес-класу (BUZ), тариф Economy Flex (FLX) або корпоративний тариф (CR / CO і PAF) і мають:
  • Квиток Austrian Airlines (документ 257) на рейс, що виконується Austrian Airlines
  • Квиток Lufthansa (документ 220) на рейс, що виконується Lufthansa
  • Квиток SWISS (документ 724) на рейс, що виконується SWISS
  • перебронюванням здійснюється на більш ранній рейс, що виконується тією ж авіакомпанією в той же день і за тим же маршрутом

Безкоштовне перебронювання квитка недоступно:

  • на спільних рейсах (код-шерінг)
  • пасажирам, які вже зареєстрували свій багаж
  • пасажирам, які забронювали платну послугу (наприклад, спеціальне меню або підвищення класу обслуговування) або спеціальне обслуговування (наприклад, UMNR, XBAG, PETC)

Важлива інформація про безкоштовне перебронювання:

  • перебронюванням здійснюється тільки в день відправлення
  • перебронюванням можливо тільки при наявності вільного місця в економічному класі (якщо заброньовано тариф FLX) або в бізнес-класі (якщо заброньовано тариф BUZ)
  • На рейсах, що виконуються авіакомпанією Lufthansa, безкоштовне перебронювання здійснюється при онлайн-реєстрації на сайті LH.com або в додатку Lufthansa, а також в автоматі для реєстрації або на стійці реєстрації
  • На рейсах, що виконуються авіакомпаніями Austrian Airlines і SWISS, безкоштовне перебронювання здійснюється тільки в аеропорту в автоматі для реєстрації або на стійці реєстрації
Читати далі

Що відбувається, якщо хтось вмирає в літаку

bronyuvannya-aviakvytkiv-onlayn Якщо ви часто літаєте літаками, ви знаєте як це сидіти поруч з дитиною що, плаче та кричить, дуже говірким або дуже нетверезим сусідом. Так, ситуація не з приємних, але буває і гірше, наприклад з вами летить пасажир, що помер.

Згідно з дослідженнями з 2008 по 2010 рік на літаках зробили перельоти більше 9 млрд. пасажирів, з них було зареєстровано 11 900 випадків критичного стану під час польоту і тільки 36 закінчилися смертю. Незважаючи на те, що відсоток смертності настільки малий, все ж такі ситуації бувають. Ми розповімо вам про те, що ж відбувається, коли хтось помирає в літаку, як зібрати сили і дух іншим пасажирам в цій неприємній ситуації і як запобігти власній смерті.

Дії авіакомпанії, в разі смерті пасажира на борту під час польоту

У кожної авіакомпанії свої власні правила поведінки в подібній ситуації. Наприклад, свого часу авіакомпанія Singapore Airlines використовували аеробуси зі спеціальним відділенням для зберігання трупів. Були випадки, коли померлої людини поміщали в туалет. Але, згідно з правилами з 2014 року - такий захід вважається неприпустимою, тому що це зневажливе ставлення до померлого і більш того, не пристебнутий труп може пошкодитися під час посадки.

Члени екіпажу разом з диспетчером на землі вирішують чи потрібно продовжити політ або слід зробити екстрену посадку. На їх рішення впливають: місцевість, можливість посадки і причина смерті пасажира. Але, поки літак в повітрі, члени екіпажу відносять тіло на сидіння в незайнятому ряду або в перший клас, де відстань між кріслами значно більше.

Якщо в літаку вільних місць немає, то померлого пасажира залишають на своєму місці, пристібають ременями безпеки і повністю накривають пледом.

Читати далі

Що робити, якщо рейс на літак скасований або затриманий?

reys-vidkladenoskasuvannya-reysu-v-ostanniy-moment Скасувати рейс можуть як за кілька хвилин до вильоту, так і за кілька днів. Скасування рейсу в останній момент - досить поширена ситуація.

Що робити, якщо рейс скасували, коли ви вже в аеропорту?

  • Перш за все пройдіть до стійки реєстрації та дізнайтеся причину скасування рейсу, уточніть час наступного рейсу або варіанти альтернативного перельоту.
  • Дізнайтеся про можливість надання вам безкоштовного харчування, готелю, телефонної картки, а ще краще попросіть у співробітника авіакомпанії спеціальне письмове повідомлення. У цьому повідомленні детально будуть розписані ваші права, в тому числі права на компенсацію за скасування рейсу, а також, що саме вам потрібно буде зробити, щоб отримати цю компенсацію
  • Перереєструйте квиток, якщо час наступного вильоту вам підходить. Не забудьте перереєструвати або отримати зданий багаж. Після цього чекайте вильоту в аеропорту або в готелі, або вирушайте додому (при наявності такої можливості).
  • Якщо ваш рейс скасований, а запропоноване вам авіакомпанією інший час вильоту не влаштовує, ви можете повернути квиток на літак. Для повернення авіаквитка потрібно буде звернутися продавця, в якого він куплений. Не обов'язково робити це відразу. Повернути авіаквиток можна і на наступний день, і через тиждень, і навіть після повернення з поїздки.
  • Обов'язково зробіть в авіаквитку позначку про скасування рейсу. Зберігайте всі оплачені в період очікування чеки. Все це може знадобиться вам для отримання компенсації.
Читати далі

Зміни у авіаквитку

 Чи дозволяється змінювати місто прильоту або вильоту?

Це залежить від авіакомпанії і правил тарифу в конкретному квитку. Іноді це заборонено, але, наприклад, дозволяється поміняти пункт, через який авіакомпанія здійснює стикування.

Ви можете уточнити цю інформацію перед купівлею квитка, звернувшись в нашу Службу Турботи про клієнтів з номером неоплаченого замовлення.


Чи можу я поміняти ім'я пасажира в авіаквитку?

95% авіакомпаній забороняють змінювати ім'я пасажира в оформленому квитку, в тому числі і російські перевізники.

Якщо умовами тарифу дозволений повернення, ви можете здати квиток і купити новий на іншого пасажира.


Які сервісні збори стягує агентство при обміні квитка?

При обміні квитка, крім штрафних санкцій авіакомпанії, додатково утримується сервісний збір "Дельта Тревел" в розмірі 400 грн за кожен авіаквиток, крім квитка немовляти до 2-х років.


 Як я можу змінити дату / час вильоту в моєму квитку?

Читати далі