Мабуть, найдешевші квитки на літак

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Коли варто купувати найдешевші авіаквитки

найдешевші авіаквитки Спираючись на статистику моніторингу цін авіаквитків на українському ринку з 2014 року, ми рекомендуємо купувати квитки на літак не пізніше, ніж за 70-100 днів до вильоту. Якщо Ви маєте можливість, бронюйте рейси з вильотом у вівторок, середу, четвер - в п'ятницю, суботу, неділю, понеділок ціна на авіаквитки вище. Також зверніть увагу, що авіаквитки туди-назад набагато дешевше, ніж покупка спочатку на рейс туди, потім на авіарейс назад. Якщо ж Ви не прив'язані до дат, обов'язково подивіться вартість квитків на сусідні дати, ми одні з небагатьох, хто при кожному пошуку надає інформацію про ціну авіаквитків на альтернативні дати.

Регулярні рейси

Дані рейси затверджуються угодами на рівні галузевих міністерств країн, між якими виконуються авіарейси. Виконуються згідно зимового, яке діє з 29 березня по 24 жовтня, і річному, яке діє з 25 жовтня по 28 березня, розкладом. Основними плюсами регулярних рейсів є: велика, в порівнянні з чартерами, пунктуальність часу вильоту; можливість вибору безбагажного тарифу; в більшості випадків реєстрація на рейс онлайн; новіші, в порівнянні з чартерами, літаки і більш висококваліфікований екіпаж. З мінусів, як правило, висока в порівнянні з чартером ціна і недостатня кількість прямих рейсів на деякі курортні напрямки.

Читати далі

WizzAir в аеропорту «Жуляни»

 До 2026 року Wizz Air планує залучити до свого флоту 266 літаків Airbus: саме такий контракт перевізник уклав із європейським виробником авіаційної техніки. На думку керівництва авіакомпанії, таке розширення флоту дасть змогу ще більше стимулювати розвиток ринку бюджетних авіаперевезень.
Розширяє свою присутність угорський лоукостер і в Україні: так, віднедавна у столичному аеропорті «Жуляни» базується вже 3 «Ейрбаси», завдяки чому інвестиції в економіку України збільшились, перевищивши показник $300 млн, зросла кількість робочих місць для громадян України (наразі більше 100 співробітників Wizz Air мають українське громадянство), а також розширився український сегмент маршрутної мережі авіакомпанії Так, на 7 наявних маршрутах збільшується частотність: зі столиці до Меммінгена - з 5 до 6 рейсів на тиждень, до Дортмунду - з 4 до 5, Кельну - з 3 до А, Копенгагену - з 3 до 5, Ларнаки - з 2 до 4, Ганноверу - з 2 до 3, зі Львова до Берліна Шьонефельд - з 2 до 4 відправлень на тиждень. Крім того, цього року запускаються нові авіарейси з аеропортів України, зокрема, з Києва до Таллінна, Лісабона, до Відня, з Харкова до Катовіце та того ж таки Відня.

Наявність в Україні авіакомпанії Wizz Air наразі сприймається як щось звикле, таке, що було завжди. Дійсно, багато наших співвітчизників звикли до їхніх літаків, лоукос-терної моделі та, як наслідок, ціноутворення на квитки, навчилися «ловити» вигідні тарифи... А в підсумку, вже тривалий час живуть, усвідомлюючи, що у будь-який момент мають можливість без зайвих клопотів купити квиток та відправитись у подорож до Європи за трьома десятками напрямків.
Насправді ж угорський лоукостер працює на українському ринку порівняно недавно: зайшов він до нашої держави 10 років тому, а перші польоти здійснив наприкінці літа 2008 року. На початку планувалося, що, крім міжнародних рейсів, за допомогою дочірньої авіакомпанії Wizz Air Ukraine здійснюватиметься сполучення й на широкій мережі внутрішньодержавних рейсів, проте цю ідею до кінця реалізовано не було: деякі внутрішні рейси (Київ - Запоріжжя) так і не відбулися, інші (наприклад, Київ - Одеса) проіснували дуже нетривалий час. Найдовше експлуатувався рейс Київ - Сімферополь, проте і його було закрито навесні 2013 року.

А з початком російсько-української війни та бойових дій на Донбасі навесні 2014 року маршрутна мережа Wizz Air в Україні почала стрімко скорочуватися, так само, як і пасажиропотік рожево-білих «Ейрбасів». Тоді ж було припинено діяльність української «дочки», й Wizz Air стала літати в Україну під кодами материнської авіакомпанії Wizz Air Hungary. Мінімуму показник пасажиропотоку на українському сегменті маршрутної мережі «Віззів» сягнув 2015 року, відтоді ж почалося зростання - спочатку повільне, а потім бурхливе, та, відповідно, повернення позицій угорського бюджетного перевізника на українському ринку. Так, за словами в.о. директора з комунікацій Wizz Air Соріни Ратц, яка 21 червня зустрілась з вітчизняними медіа на честь 10-ліття діяльності авіакомпанії в Україні, протягом 2018 року авіакомпанія подвоїла свою пропозицію в українському сегменті порівняно з 2017 роком. В абсолютних цифрах це 1,6 млн. крісел на українських маршрутах, у тому числі 1,34 млн. - з Києва, де у Wizz Air тепер базуються 3 літаки (крім столичного аеропорту «Жуляни», Wizz Air здійснює польоти зі Львова та Харкова - Ред.). Що ж до зростання провізних ємностей з української столиці, то поточного року вони збільшились на 79% порівняно з минулим.
Яким є майбутнє Wizz Air в Україні, та й не тільки? На зустрічі з журналістами пані Ратц намагалася задовольнити інтерес представників українських ЗМІ, проте її відповіді не завжди були конкретними. Так, на спробу автора цих рядків з’ясувати, чи буде поновлено польоти Wizz Air до Одеси, коли в тамтешньому аеропорту буде побудовано нову злітно-посадкову смуту, спікер відповіла, ідо її компанія завжди зацікавлена в розвитку своєї маршрутної мережі, проте відкриття сполучення з новими аеропортами - це стратегічне рішення, яке залежить як від технічних, так і фінансових умов в аеропорту, а також від попиту на перевезення. Отже, щодо Одеси вона нічого конкретного сказати не може.

Утім, конкретних відповідей з вуст пані Соріни теж вистачало, проте в більшості випадків вони стосувалися того, чого компанія робити не планує. Так, на запитання того ж таки автора про те, чи не збирається Wizz Air, подібно до деяких своїх конкурентів, запровадити трансферні перевезення через окремі хаби на кшталт Будапешта чи Варшави, спікер відповіла, що компанія воліє зберегти свою сталу модель point 2 point сполучення та не має наміру її ускладнювати (ірландський лоукостер Ryanair минулого року запровадив у якості експерименту схему транзитних перевезень через римський аеропорт Ф’юмічіно - Ред.). Подібна відповідь була й на питання, чи не збирається компанія змінити дестинацію в Києві та повернутися до аеропорту «Бориспіль»: «Ні, такий варіант ми не розглядаємо». Так само перевізник не планує повертатися до обслуговування внутрішніх рейсів в Україні.
Як би там не було, спілкування українських журналістів з представником топ-менеджменту Wizz Air було корисним не тільки з точки зору PR-стратегії компанії, але й для розуміння подальших дій як самого авіаперевізника, так і стану українського бізнес-клімату в галузі пасажирських авіаперевезень, а точніше - в її лоукост-сегменті. Адже становище та активність Wizz Air на українських теренах є чудовим індикатором стану вітчизняної економіки та сприятливості бізнес-клімату для іноземних інвесторів. Як тільки економіка йде угору - Wizz розширює маршрутну мережу, додає провізні ємності та вкладає кошти в обладнання бази для своїх літаків. І це, однозначно, добре: крім усього іншого, це означає, що й іншим бюджетним перевізникам, наприклад, тому ж таки Ryanair'oBi, в Україні знайдеться місце. Та, з іншої точки зору, український бізнес-клімат усе ще є досить непрозорим та несприятливим для того, щоб відновити діяльність української «дочки» або запустити внутрішнє сполучення. Таким чином, поведінка таких компаній, як Wizz Air, є чудовим індикатором та водночас дороговказом для органів державної влади, у який бік слід спрямовувати зусилля у подальшому реформуванні та стабілізації вітчизняної економіки.

Читати далі

Попався помилковий тариф на авіаквиток - що робити?

Напевно, ви не раз зустрічали привабливі пропозиції в наших соцмережах. Наприклад, Болгарію за 2 тисячі грн. або Чорногорію за 3 тисячі. Зрозуміло, що ці ціни набагато нижче навіть тих, що бувають на розпродажах від авіакомпаній. Давайте розберемося, чи варто купувати такі авіаквитки відразу і що робити, якщо вам попався помилковий тариф.

Що таке помилковий тариф?

 Це помилка в ціні квитка, яка трапилася з вини співробітників агентства, або авіакомпанії, або через збій в системі. Що ми бачимо в результаті: квиток за безцінь в пошуку ifly.ua . При цьому вся інформація про час вильоту і прильоту, номер рейсу і пересадки абсолютно вірна. Але ось ціна, може, не відповідати дійсності.

Купувати чи не купувати?

Звичайно, купувати! Насправді у авіаквитків за супернизькою вартості є два сценарії.

  1. Чартери не хочуть летіти порожніми і готові за будь-які гроші посадити вас на свій борт. Квитки на чартери можуть продаватися як за 2-3 дні до вильоту, так і за кілька місяців. Як ви розумієте, в такому випадку хвилюватися про ціну немає за чим. Але потрібно бути точно впевненим, що за день ви зберете валізу і, наприклад, вже завтра опинитеся в аеропорту.
  2. Власне, помилковий тариф. Тут теж не варто затягувати з покупкою. У будь-якому випадку, якщо ціну змінять, вам все до копійки повернуть. Але на нашій практиці було багато мандрівників-везунчиков, яким вдавалося злітати в різні точки світу з помилковим тарифами.

Що робити, якщо все-таки купив квиток по хибному тарифу?

Після оплати квитка обов'язково дочекайтеся підтвердження покупки. Тільки отримавши електронний авіаквиток на email, можна сказати, що ризик скасування вашої подорожі мінімальний. Не хвилюйтеся, підтвердження може йти на пошту кілька годин. Але якщо квиток на руках, то ви у всеозброєнні: договір між вами і компанією, яка не так-то просто скасувати.

Також радимо відразу не оплачувати готелі, страховки, оренду автомобіля та інше. Якщо є час в запасі, краще почекати кілька днів, поки не з'ясуються наслідки помилкового тарифу. Або, якщо виліт вже на носі, дочекайтеся спочатку підтвердження на email.

Чи повернуть гроші за квитки по хибному тарифу?

Так звісно. Вся сума надійде вам на карту, з якої ви оплачували квиток. Але не забуваємо про правило «клієнт завжди правий»: якщо у вас вже є електронний квиток, ви в праві вимагати, щоб вас все-таки посадили на рейс.

Як бачите, купувати квитки по хибному тарифу зовсім не страшно. Ви нічого не втрачаєте. Однак затягувати з покупкою «смачних» квитків не варто: ніхто не знає, скільки годин або днів ціна залишиться актуальною в пошуку.

Щоб бути в курсі самих вигідних пропозицій, підписуйтесь на наш Паблік-чат в Viber , куди ми кожен день викладаємо квитки по аномально низькими цінами.

Читати далі

Маленькі хитрощі, які можуть стати в нагоді під час перебування в аеропорту

perebuvannya-v-aeroportuv-aeroportuЛюди дістаються на літаку з міста в місто або в іншу країну з різних причин: одні по роботі, інші в гості, а хтось просто подорожує заради задоволення. У будь-якому випадку, для перельоту необхідність проходження певних етапів в аеропорту неминуча. Ми розповімо вам про хитрощі, які можуть стати в нагоді під час перебування в аеропорту.

Про багаж

Фотографія багажу не буде зайвою. Ситуації можуть бути різні і ніхто не застрахований від його втрати. У разі виникнення такої неприємності, набагато простіше знайти свою сумку або валізу по фотознімку, а не за словесним описом.

Старі мітки

Старі мітки, подвійні мітки збивають з пантелику працівників конвеєрних стрічок, і це може призвести до плутанини і втраті валізи. Так що, обов'язково позбувайся старих позначок на багажі.

Повітряний дрес-код

Не варто надягати в поїздку довгі та просторі спідниці і сукні, брюки-карго, а ще речі з об'ємними кишенями. Такий одяг приверне увагу служби безпеки. Для них вона дуже підозріла, так як в кишенях і складках можна заховати чимало речей. Людини в таких речах напевно затримають на контролі і, як мінімум, змусять виймати все з кишень.

Читати далі

На чому економлять бюджетні авіакомпанії і лоукостери

prodazh-kvytkiv-lowcostbyudzhetni-aviakompaniyi Бюджетні та низькотарифні авіакомпанії, лоукостери, лоукост і дискаунтери - це все назви одного й того ж дешевого виду авіатранспорту, який надає своїм пасажирам можливість літати дешевше, за рахунок скорочення числа необов'язкових послуг, що входять у вартість звичайних авіаквитків

За рахунок чого економлять бюджетні і низькотарифного авіакомпанії, лоукостер, лоукост і дискаунтери

1. Економія на аеропортових зборах

Аеропортовий збір стягується з авіакомпанії аеропортом за обслуговування літака. Цю плату включають у вартість авіаквитків, тобто фактично беруть з пасажирів. Для того щоб знизити розмір аеропортового збору і, відповідно, ціну перельоту, бюджетні авіакомпанії користуються найдешевшими аеропортами, наприклад, тими, які розташовані далеко від міста, старіший і з більш дешевою інфраструктурою.

2. Економія на парковці в аеропорту

Для того щоб не платити за парковку бюджетні авіакомпанії намагаються максимально скоротити час перебування своїх літаків в аеропорту. Літаки лоукостерів зазвичай «ночують» тільки в своїх аеропортах-хабах.

3. Економія на часі і частоті рейсів

Розклад більшості бюджетних авіакомпаній лоукостерів складено з урахуванням тимчасових, денних і сезонних коливань цін на аеропортові збори.

Читати далі

Як купити дешеві авіаквитки

купити дешеві авіа Подорож - це не обов'язково великі витрати на авіаквитки. Навіть на інший край землі можна полетіти, пристойно при цьому заощадивши: потрібно просто знати секрет, як купити авіаквитки дешево.

Є кілька простих способів купити дешеві авіаквитки. Перший з них - купувати квитки туди-назад однієї в однієї і тієї ж авіакомпанії. Найчастіше великі авіакомпанії пропонують своїм клієнтам знижки за таку покупку. Другий спосіб заощадити на авіаквитках - стежити за системою динамічного ціноутворення.

Ціна на квиток може підвищуватися і знижуватися в залежності від дня тижня, на який планується виліт, від сезонності. Ще є так зване «правило неділі» (Sunday Rule) - щоб полетіти назад по квитках з невеликою вартістю, ви повинні провести в пункті призначення ніч з суботи на неділю. Однак можуть діяти обмеження щодо мінімального і максимального терміну перебування.

Економити на авіаквитках можна і на спеціальні пропозиції авіакомпаній, які з'являються і регулярно, і час від часу. Третій спосіб економії - летіти з пересадками. Часто трапляється, що пересадочний рейс набагато дешевше, ніж прямий.

Ще одна хитрість - при виборі авіаквитків спробуйте міняти міста вильоту і прильоту на найближчі. Іноді різниця в ціні з лишком покриває час і гроші, витрачені на дорогу до сусіднього міста. Четвертий спосіб купити дешеві авіаквитки - літати чартерними рейсами. Найчастіше вони призначаються на сезон і тримають шлях в курортні міста. Ціна на чартери майже завжди нижче, ніж на регулярні рейси, однак тут вас може чекати безліч підводних каменів - наприклад, невключений у вартість квитка багаж або дуже старий літак. Чартери не роблять послугу перевезення тварин, тому улюбленого кота або собаку доведеться залишити вдома.

 

Читати далі