Мабуть, найдешевші квитки на літак

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Коли варто купувати найдешевші авіаквитки

найдешевші авіаквитки Спираючись на статистику моніторингу цін авіаквитків на українському ринку з 2014 року, ми рекомендуємо купувати квитки на літак не пізніше, ніж за 70-100 днів до вильоту. Якщо Ви маєте можливість, бронюйте рейси з вильотом у вівторок, середу, четвер - в п'ятницю, суботу, неділю, понеділок ціна на авіаквитки вище. Також зверніть увагу, що авіаквитки туди-назад набагато дешевше, ніж покупка спочатку на рейс туди, потім на авіарейс назад. Якщо ж Ви не прив'язані до дат, обов'язково подивіться вартість квитків на сусідні дати, ми одні з небагатьох, хто при кожному пошуку надає інформацію про ціну авіаквитків на альтернативні дати.

Регулярні рейси

Дані рейси затверджуються угодами на рівні галузевих міністерств країн, між якими виконуються авіарейси. Виконуються згідно зимового, яке діє з 29 березня по 24 жовтня, і річному, яке діє з 25 жовтня по 28 березня, розкладом. Основними плюсами регулярних рейсів є: велика, в порівнянні з чартерами, пунктуальність часу вильоту; можливість вибору безбагажного тарифу; в більшості випадків реєстрація на рейс онлайн; новіші, в порівнянні з чартерами, літаки і більш висококваліфікований екіпаж. З мінусів, як правило, висока в порівнянні з чартером ціна і недостатня кількість прямих рейсів на деякі курортні напрямки.

Читати далі

Авіаквитки онлайн. Бронювання

Авіаквитки онлайн 

Бронювати та купувати авіаквитки за кілька хвилин, не виходячи з дому - це вже скоріше правило, ніж виняток. Далеко в минулому залишилися дні, коли потрібно було їхати в каси аеровокзалу, вистоювати чергу і чути: «всі квитки продані». Зараз можна замовити авіаквитки онлайн! Тепер ви самі вибираєте, звідки, куди і коли летіти, якою авіакомпанією, на яких умовах і за яку ціну.

Читати далі

WizzAir в аеропорту «Жуляни»

 До 2026 року Wizz Air планує залучити до свого флоту 266 літаків Airbus: саме такий контракт перевізник уклав із європейським виробником авіаційної техніки. На думку керівництва авіакомпанії, таке розширення флоту дасть змогу ще більше стимулювати розвиток ринку бюджетних авіаперевезень.
Розширяє свою присутність угорський лоукостер і в Україні: так, віднедавна у столичному аеропорті «Жуляни» базується вже 3 «Ейрбаси», завдяки чому інвестиції в економіку України збільшились, перевищивши показник $300 млн, зросла кількість робочих місць для громадян України (наразі більше 100 співробітників Wizz Air мають українське громадянство), а також розширився український сегмент маршрутної мережі авіакомпанії Так, на 7 наявних маршрутах збільшується частотність: зі столиці до Меммінгена - з 5 до 6 рейсів на тиждень, до Дортмунду - з 4 до 5, Кельну - з 3 до А, Копенгагену - з 3 до 5, Ларнаки - з 2 до 4, Ганноверу - з 2 до 3, зі Львова до Берліна Шьонефельд - з 2 до 4 відправлень на тиждень. Крім того, цього року запускаються нові авіарейси з аеропортів України, зокрема, з Києва до Таллінна, Лісабона, до Відня, з Харкова до Катовіце та того ж таки Відня.

Наявність в Україні авіакомпанії Wizz Air наразі сприймається як щось звикле, таке, що було завжди. Дійсно, багато наших співвітчизників звикли до їхніх літаків, лоукос-терної моделі та, як наслідок, ціноутворення на квитки, навчилися «ловити» вигідні тарифи... А в підсумку, вже тривалий час живуть, усвідомлюючи, що у будь-який момент мають можливість без зайвих клопотів купити квиток та відправитись у подорож до Європи за трьома десятками напрямків.
Насправді ж угорський лоукостер працює на українському ринку порівняно недавно: зайшов він до нашої держави 10 років тому, а перші польоти здійснив наприкінці літа 2008 року. На початку планувалося, що, крім міжнародних рейсів, за допомогою дочірньої авіакомпанії Wizz Air Ukraine здійснюватиметься сполучення й на широкій мережі внутрішньодержавних рейсів, проте цю ідею до кінця реалізовано не було: деякі внутрішні рейси (Київ - Запоріжжя) так і не відбулися, інші (наприклад, Київ - Одеса) проіснували дуже нетривалий час. Найдовше експлуатувався рейс Київ - Сімферополь, проте і його було закрито навесні 2013 року.

А з початком російсько-української війни та бойових дій на Донбасі навесні 2014 року маршрутна мережа Wizz Air в Україні почала стрімко скорочуватися, так само, як і пасажиропотік рожево-білих «Ейрбасів». Тоді ж було припинено діяльність української «дочки», й Wizz Air стала літати в Україну під кодами материнської авіакомпанії Wizz Air Hungary. Мінімуму показник пасажиропотоку на українському сегменті маршрутної мережі «Віззів» сягнув 2015 року, відтоді ж почалося зростання - спочатку повільне, а потім бурхливе, та, відповідно, повернення позицій угорського бюджетного перевізника на українському ринку. Так, за словами в.о. директора з комунікацій Wizz Air Соріни Ратц, яка 21 червня зустрілась з вітчизняними медіа на честь 10-ліття діяльності авіакомпанії в Україні, протягом 2018 року авіакомпанія подвоїла свою пропозицію в українському сегменті порівняно з 2017 роком. В абсолютних цифрах це 1,6 млн. крісел на українських маршрутах, у тому числі 1,34 млн. - з Києва, де у Wizz Air тепер базуються 3 літаки (крім столичного аеропорту «Жуляни», Wizz Air здійснює польоти зі Львова та Харкова - Ред.). Що ж до зростання провізних ємностей з української столиці, то поточного року вони збільшились на 79% порівняно з минулим.
Яким є майбутнє Wizz Air в Україні, та й не тільки? На зустрічі з журналістами пані Ратц намагалася задовольнити інтерес представників українських ЗМІ, проте її відповіді не завжди були конкретними. Так, на спробу автора цих рядків з’ясувати, чи буде поновлено польоти Wizz Air до Одеси, коли в тамтешньому аеропорту буде побудовано нову злітно-посадкову смуту, спікер відповіла, ідо її компанія завжди зацікавлена в розвитку своєї маршрутної мережі, проте відкриття сполучення з новими аеропортами - це стратегічне рішення, яке залежить як від технічних, так і фінансових умов в аеропорту, а також від попиту на перевезення. Отже, щодо Одеси вона нічого конкретного сказати не може.

Утім, конкретних відповідей з вуст пані Соріни теж вистачало, проте в більшості випадків вони стосувалися того, чого компанія робити не планує. Так, на запитання того ж таки автора про те, чи не збирається Wizz Air, подібно до деяких своїх конкурентів, запровадити трансферні перевезення через окремі хаби на кшталт Будапешта чи Варшави, спікер відповіла, що компанія воліє зберегти свою сталу модель point 2 point сполучення та не має наміру її ускладнювати (ірландський лоукостер Ryanair минулого року запровадив у якості експерименту схему транзитних перевезень через римський аеропорт Ф’юмічіно - Ред.). Подібна відповідь була й на питання, чи не збирається компанія змінити дестинацію в Києві та повернутися до аеропорту «Бориспіль»: «Ні, такий варіант ми не розглядаємо». Так само перевізник не планує повертатися до обслуговування внутрішніх рейсів в Україні.
Як би там не було, спілкування українських журналістів з представником топ-менеджменту Wizz Air було корисним не тільки з точки зору PR-стратегії компанії, але й для розуміння подальших дій як самого авіаперевізника, так і стану українського бізнес-клімату в галузі пасажирських авіаперевезень, а точніше - в її лоукост-сегменті. Адже становище та активність Wizz Air на українських теренах є чудовим індикатором стану вітчизняної економіки та сприятливості бізнес-клімату для іноземних інвесторів. Як тільки економіка йде угору - Wizz розширює маршрутну мережу, додає провізні ємності та вкладає кошти в обладнання бази для своїх літаків. І це, однозначно, добре: крім усього іншого, це означає, що й іншим бюджетним перевізникам, наприклад, тому ж таки Ryanair'oBi, в Україні знайдеться місце. Та, з іншої точки зору, український бізнес-клімат усе ще є досить непрозорим та несприятливим для того, щоб відновити діяльність української «дочки» або запустити внутрішнє сполучення. Таким чином, поведінка таких компаній, як Wizz Air, є чудовим індикатором та водночас дороговказом для органів державної влади, у який бік слід спрямовувати зусилля у подальшому реформуванні та стабілізації вітчизняної економіки.

Читати далі

Як забронювати квитки без оплати

Частий питання - чи можна забронювати квиток зараз, а оплатити потім? Відповідаємо - можна. Але важливо знати кілька тонкощів, які допоможуть такі квитки знайти і отримати таку послугу безкоштовно.

Зазвичай, для бронювання авіаквитків без оплати є дві причини:

  • Під рукою не виявилося банківської карти або недостатньо коштів, а хочеться зафіксувати квиток за низькою ціною.
  • Авіаквитки потрібні для подачі документів на візу, але немає стовідсоткової впевненості, що консульство схвалить заяву.

У цих випадках є два способи забронювати квитки без оплати.

1. Бронювання на сайті авіакомпанії

 Багато авіакомпаній з розумінням ставляться до необхідності відкладеного платежу при бронюванні. Наприклад, найбільший європейський перевізник Lufthansa надає дві доби на оплату броні. Американці United готові притримати для вас бронь на цілий тиждень, а Korean Air і до десяти днів! Важливо пам'ятати, що компанія може в односторонньому порядку скоротити час на оплату броні. Про це вони відразу повідомлять вас по електронній пошті або телефону, тому вказуйте реальні дані при бронюванні. Обов'язково вивчіть всі умови відкладеного платежу. Деякі авіакомпанії залишають за собою право стягувати невеликі штрафи, якщо ви відмовляєтеся від оплати броні в термін.

2. Бронювання на сайті агентств з продажу квитків

Цей варіант найпоширеніший, тому що агентство може надати послугу відкладеного платежу на квитки і тих авіакомпаній, які самі подібну можливість не мають. У досвідчених мандрівників користується популярністю сервіс agent.ru, де можна забронювати квитки без оплати на строк від 12 до 72 годин. Час безпосередньо залежить від дати вильоту. Бронюючи квитки на найближчі дні, не варто сподіватися, що вам дадуть більше доби на оплату. Але при пошуку за кілька місяців до вильоту можна без зусиль знайти варіанти бронювання на кілька діб.

Порада: якщо для подачі документів на візу вам потрібно паперова копія, то допоможуть сервіси перевірки бронювань:

Після скоєння бронювання, введіть на одному з сервісів свій 6-значний код PNR (повинен прийти на e-mail після бронювання) і прізвище пасажира латиницею. Після ви побачите свою бронь зі статусом «підтверджена» і зможете роздрукувати документ.

Читати далі

Попався помилковий тариф на авіаквиток - що робити?

Напевно, ви не раз зустрічали привабливі пропозиції в наших соцмережах. Наприклад, Болгарію за 2 тисячі грн. або Чорногорію за 3 тисячі. Зрозуміло, що ці ціни набагато нижче навіть тих, що бувають на розпродажах від авіакомпаній. Давайте розберемося, чи варто купувати такі авіаквитки відразу і що робити, якщо вам попався помилковий тариф.

Що таке помилковий тариф?

 Це помилка в ціні квитка, яка трапилася з вини співробітників агентства, або авіакомпанії, або через збій в системі. Що ми бачимо в результаті: квиток за безцінь в пошуку ifly.ua . При цьому вся інформація про час вильоту і прильоту, номер рейсу і пересадки абсолютно вірна. Але ось ціна, може, не відповідати дійсності.

Купувати чи не купувати?

Звичайно, купувати! Насправді у авіаквитків за супернизькою вартості є два сценарії.

  1. Чартери не хочуть летіти порожніми і готові за будь-які гроші посадити вас на свій борт. Квитки на чартери можуть продаватися як за 2-3 дні до вильоту, так і за кілька місяців. Як ви розумієте, в такому випадку хвилюватися про ціну немає за чим. Але потрібно бути точно впевненим, що за день ви зберете валізу і, наприклад, вже завтра опинитеся в аеропорту.
  2. Власне, помилковий тариф. Тут теж не варто затягувати з покупкою. У будь-якому випадку, якщо ціну змінять, вам все до копійки повернуть. Але на нашій практиці було багато мандрівників-везунчиков, яким вдавалося злітати в різні точки світу з помилковим тарифами.

Що робити, якщо все-таки купив квиток по хибному тарифу?

Після оплати квитка обов'язково дочекайтеся підтвердження покупки. Тільки отримавши електронний авіаквиток на email, можна сказати, що ризик скасування вашої подорожі мінімальний. Не хвилюйтеся, підтвердження може йти на пошту кілька годин. Але якщо квиток на руках, то ви у всеозброєнні: договір між вами і компанією, яка не так-то просто скасувати.

Також радимо відразу не оплачувати готелі, страховки, оренду автомобіля та інше. Якщо є час в запасі, краще почекати кілька днів, поки не з'ясуються наслідки помилкового тарифу. Або, якщо виліт вже на носі, дочекайтеся спочатку підтвердження на email.

Чи повернуть гроші за квитки по хибному тарифу?

Так звісно. Вся сума надійде вам на карту, з якої ви оплачували квиток. Але не забуваємо про правило «клієнт завжди правий»: якщо у вас вже є електронний квиток, ви в праві вимагати, щоб вас все-таки посадили на рейс.

Як бачите, купувати квитки по хибному тарифу зовсім не страшно. Ви нічого не втрачаєте. Однак затягувати з покупкою «смачних» квитків не варто: ніхто не знає, скільки годин або днів ціна залишиться актуальною в пошуку.

Щоб бути в курсі самих вигідних пропозицій, підписуйтесь на наш Паблік-чат в Viber , куди ми кожен день викладаємо квитки по аномально низькими цінами.

Читати далі

Більше гнучкості на європейських рейсах: більш ранній рейс в день відправлення

 Графік поїздки Ваших клієнтів змінився в останній момент? Це не проблема, так як тепер при перельотах з Austrian Airlines, Lufthansa і SWISS вони можуть подорожувати з ще більшою гнучкістю!


Ваші клієнти можуть безкоштовно перебронювати тариф Economy Flex, тариф бізнес-класу або корпоративні тарифи на всіх європейських маршрутах на рейс, що відправляється раніше в той же день, без будь-яких доплат, навіть якщо клас бронювання початкового квитка більш недоступний. Перебронювання здійснюється в процесі реєстрації, і пасажир відразу ж отримує новий посадковий талон на рейс, який відправляється раніше.

Цією пропозицією можуть скористатися:

  • Пасажири, які забронювали тариф бізнес-класу (BUZ), тариф Economy Flex (FLX) або корпоративний тариф (CR / CO і PAF) і мають:
  • Квиток Austrian Airlines (документ 257) на рейс, що виконується Austrian Airlines
  • Квиток Lufthansa (документ 220) на рейс, що виконується Lufthansa
  • Квиток SWISS (документ 724) на рейс, що виконується SWISS
  • перебронюванням здійснюється на більш ранній рейс, що виконується тією ж авіакомпанією в той же день і за тим же маршрутом

Безкоштовне перебронювання квитка недоступно:

  • на спільних рейсах (код-шерінг)
  • пасажирам, які вже зареєстрували свій багаж
  • пасажирам, які забронювали платну послугу (наприклад, спеціальне меню або підвищення класу обслуговування) або спеціальне обслуговування (наприклад, UMNR, XBAG, PETC)

Важлива інформація про безкоштовне перебронювання:

  • перебронюванням здійснюється тільки в день відправлення
  • перебронюванням можливо тільки при наявності вільного місця в економічному класі (якщо заброньовано тариф FLX) або в бізнес-класі (якщо заброньовано тариф BUZ)
  • На рейсах, що виконуються авіакомпанією Lufthansa, безкоштовне перебронювання здійснюється при онлайн-реєстрації на сайті LH.com або в додатку Lufthansa, а також в автоматі для реєстрації або на стійці реєстрації
  • На рейсах, що виконуються авіакомпаніями Austrian Airlines і SWISS, безкоштовне перебронювання здійснюється тільки в аеропорту в автоматі для реєстрації або на стійці реєстрації
Читати далі

Як купити квиток на літак без закордонного паспорта

bronyuvannya-aviakvytka-bez-zahranpasportuoformlennya-aviakvytka-bez-zahranpasportu Бувають такі ситуації, коли потрібно терміново купити авіаквиток в іншу країну, а закордонний паспорт ще не готовий або у нього вийшов термін дії. Як же бути в такій ситуації і чи можна купити авіаквиток без закордонного паспорта?

У цій ситуації не варто хвилюватися, тому що більшості закордонним авіакомпаніям для оформлення авіаквитка на літак потрібні тільки прізвище та ім'я пасажира, зазначені латинськими буквами, контактні дані (такі, як телефон, адреса, адреса електронної пошти). Наприклад, до таких авіакомпаніям належать: Wizz Air, Lufthansa, Air Berlin.

Але все ж таки для деяких авіакомпаній, наприклад Montenegro Ailines, потрібна інформація про номер закордонного паспорта.

У разі якщо на руках старий закордонний паспорт, а новий ще не отримано, потрібно вказати номер старого закордонного паспорта при цьому, в примітці краще відзначити, що це дані старого документа. А коли буде отримано новий закордонний паспорт, безпосередньо зателефонувати в авіакомпанію і повідомити нові дані.

Читати далі

Що відбувається, якщо хтось вмирає в літаку

bronyuvannya-aviakvytkiv-onlayn Якщо ви часто літаєте літаками, ви знаєте як це сидіти поруч з дитиною що, плаче та кричить, дуже говірким або дуже нетверезим сусідом. Так, ситуація не з приємних, але буває і гірше, наприклад з вами летить пасажир, що помер.

Згідно з дослідженнями з 2008 по 2010 рік на літаках зробили перельоти більше 9 млрд. пасажирів, з них було зареєстровано 11 900 випадків критичного стану під час польоту і тільки 36 закінчилися смертю. Незважаючи на те, що відсоток смертності настільки малий, все ж такі ситуації бувають. Ми розповімо вам про те, що ж відбувається, коли хтось помирає в літаку, як зібрати сили і дух іншим пасажирам в цій неприємній ситуації і як запобігти власній смерті.

Дії авіакомпанії, в разі смерті пасажира на борту під час польоту

У кожної авіакомпанії свої власні правила поведінки в подібній ситуації. Наприклад, свого часу авіакомпанія Singapore Airlines використовували аеробуси зі спеціальним відділенням для зберігання трупів. Були випадки, коли померлої людини поміщали в туалет. Але, згідно з правилами з 2014 року - такий захід вважається неприпустимою, тому що це зневажливе ставлення до померлого і більш того, не пристебнутий труп може пошкодитися під час посадки.

Члени екіпажу разом з диспетчером на землі вирішують чи потрібно продовжити політ або слід зробити екстрену посадку. На їх рішення впливають: місцевість, можливість посадки і причина смерті пасажира. Але, поки літак в повітрі, члени екіпажу відносять тіло на сидіння в незайнятому ряду або в перший клас, де відстань між кріслами значно більше.

Якщо в літаку вільних місць немає, то померлого пасажира залишають на своєму місці, пристібають ременями безпеки і повністю накривають пледом.

Читати далі

Навіщо в літаках кисневі маски і чи безпечне повітря в них

kysnevi-masky-v-litakah

korystuvatysya-kysnevymy-maskam-litaku

Навіщо в літаках кисневі маски і чи безпечне повітря в них

Під час польоту бортпровідники проводять інструктаж безпеки. В одному з пунктів приділяється увага кисневим масок. Для того щоб почуватися в безпеці ніяких несподіванок для вас бути не повинно і навіть випали з верхньої панелі маски не повинні вас лякати. В цій статті ми розповімо навіщо потрібні кисневі маски в літаку, як ними користуватися і чи безпечна вдихувана суміш з кисневих масок.

Навіщо в літаках  

Однозначну відповідь на питання навіщо потрібні кисневі маски в літаку - для безпеки.

Сучасні літаки літають на висоті 9 -12 тис. км. Така висота найбільш зручна для польоту, тому що чим вище літак, тим менше опір повітря, отже, вище можлива швидкість. Щільність повітря на такій висоті настільки низька, що якби людина там без спеціальних костюмів поза літака, він би приблизно через 15 секунд втратив свідомість від кисневого голодування, а в наслідку - помер.

Тому літаки мають герметичний фюзеляж, в якому під час польоту підтримується набагато більш високий тиск, ніж за бортом.

Протягом польоту тиск в салоні різний. Коли літак знаходиться на землі, воно відповідає атмосферному тиску в аеропорту. При наборі висоти воно падає, в певний момент фіксується, а при зниженні знову зростає.

З різних причин, наприклад, несправність системи автоматичного регулювання тиску, втрата герметичності фюзеляжу і т.п., тиск може почати падати - тобто, висота в кабіні може почати підвищуватися, і дихати буде все важче і важче. Тут-то і допоможуть маски.

Читати далі

Які документи необхідні для покупки авіаквитка

pokupka-aviakvytkapokupka-aviakvytka На внутрішні рейси по Україні обов'язково:

  • для дорослих - цивільний паспорт України або закордонний паспорт;
  • для дітей - свідоцтво про народження або документ, що підтверджує особу.

На міжнародні рейси:

Якщо ви вирішили відправитися в закордонну подорож або вас чекає ділова поїздка, тоді крім закордонного паспорта необхідні і інші документи для виїзду і в'їзду в країну. Всю інформацію про список додаткових документів можна отримати в консульстві тієї країни, яку плануєте відвідати.

  • закордонний паспорт громадянина України (громадяни України для перельоту в Російську Федерацію і Республіку Білорусь можуть використовувати цивільний паспорт);
  • проїзний документ дитини;

Важлива інформація:

з 26 червня 2012 роки діти, які подорожують з, в або через країни Європейського Союзу, обов'язково повинні мати при собі паспорт, виданий на ім'я дитини. Подорож дітей за паспортами батьків, в яких вказані імена дітей, більше не допускається. Особи, які подорожують до Сполучених Штатів Америки, також повинні звернутися за додатковим дозволом на подорож.

Читати далі